Thursday 24 July 2008

Sistem murah untuk kawal bajet harian anda!

Salam Bahagia,

Tahukah anda bahawa dewasa kini telah tercipta satu sistem untuk mengawal bajet peribadi dengan kos yang amat murah. Anda cuma mendapatkan sistem tersebut dengan bayaran yang minimum dan zoom! anda sudah boleh menggunakannya sampai bila-bila di desktop atau laptop anda. Pendek kata anda tidak perlu risau tentang perbelanjaan harian dan bulanan anda lagi.

Apa yang perlu anda lakukan ialah merancang untuk berbelanja dan masukkan item dan kos perbelanjaan tersebut. Tiada had bilangan item yang dimasukkan. Jika anda mempunyai banyak perkara atau item untuk dimasukkan maka anda boleh memasukkannya tanpa perlu bimbang tentang bilangan maksimanya. Sekali lagi tiada had untuk kemasukan item bajet.

Setelah anda memasukkan item perbelanjaan maka anda boleh mendapatkan penjumlahannya secara automatik baik dari segi terimaan atau pembayarannya. Sistem akan menjumlahkannya secara automatik untuk bulanan dan tahunan. Anda boleh juga mencetak akaun terimaan dan bayaran di dalam bajet tersebut. Silalah berkunjung ke website berkenaan melalui link ini iaitu Personal Layman Budget atau link yang disediakan ditepi blog ini.

No comments: