Sunday 10 August 2008

IDEA BARU : ADSENSE + CLICK BANK = ClixSense


Sahabat,

Suatu idea baru yang muncul di dalam kotak email saya ialah ClixSense yang berpotensi membantu anda "top-up" duit dalam poket anda. Jika adsense menebar iklan melalui laman web termasuk blog maka ClixSense menawarkan sesuatu yang sebelum ini tidak menghasilkan sebarang pendapatan iaitu...hanya 'melihat-lihat' iklan. Jika anda rajin untuk menatapi iklan-iklan berkenaan maka anda dapat duit berbanding dengan melihat iklan lain yang tidak menghasilkan apa-apa.

Apa yang lebih menarik lagi ialah anda boleh pula "berniaga" dengan mereka dengan cara menjadi ahli affiliate bagi sistem baru ini. Setiap pemerhatian iklan oleh orang yang datang dari laman web anda akan mendatangkan hasil apatah lagi jika mereka mendaftar atau membeli produk yang diperhatikan itu. Clixbank menyenaraikan suatu jadual nama affiliator yang telah berjaya dan rasanya anda boleh melakukannya dengan lebih hebat lagi.

Silalah melawat Clixbank dengan mengklik alamat ini http://www.clixsense.com/?2527723 atau klik pada gambar laman Clixbank seperti di atas.

No comments: